Prettige feestdagen - Reisverslag uit Jeffreys Bay, Zuid-Afrika van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Prettige feestdagen - Reisverslag uit Jeffreys Bay, Zuid-Afrika van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Prettige feestdagen

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

20 December 2008 | Zuid-Afrika, Jeffreys Bay

Het is 25 graden, mooi weer en we zijn heerlijk aan de Zuid Afrikaanse kust. Overal horen we muziek, zijn volop terrasjes, barretjes en discos en wordt de zomervakantie beleefd. Maar ook horen we kerstmuziek, zien we kerstversiering en wordt overal volop geadverteerd met kerstkado's.

Dus het valt niet te ontkennen, ook hier wordt het kerst in een voor ons een beetje vreemde setting. Wij gaan met kerst camperen in Mountain Zebra NP en ons kerstmenu bestaat waarschijnlijk uit een braai pakket.

Oud & Nieuw vieren we weer aan de kust in Coffe Bay. Oliebollen hebben we hier nog niet kunnen ontdekken.

Kerstkaarten sturen we dit jaar niet maar iedereen die we kennen wensen we uiteraard fijne feestdagen en ook alvast een goed en gezond nieuwjaar toe. Maak er wat moois van.

• 20 December 2008 - 08:46

Ton Van Der Sanden:

Hallo Ellen en Erik.
    Jullie ook prettige feestdagen en een goede jaarwisseling.
    Vreemde gewaarwording lijkt mij, kerst vieren terwijl het zomer is.
    Vuurwerk met oud en nieuw zal wel een kampvuurtje worden.
    Veel plezier.
    Ton vader van Brenda en Taco

• 20 December 2008 - 10:05

Marja De Groot:

Ik wens jullie vanuit jullie huisje in de troelstra straat, fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

• 20 December 2008 - 10:05

Cees En Hanny Van De:

Ja vreemd he kerstmis in de warmte van Zuid Afrika
    Ik heb het diverse malen meegemaakt op Curacao
    Prettige feestdagen en een goede jaarwisseling.
    Groetjes Cees en Hanny

• 20 December 2008 - 11:39

Leny En Bert:

Hallo feestgangers dat ziet er tof uit op de foto. Wij wensen jullie alle goeds en fijne feestdagen en hopen dat jullie olifanten kunnen spotten. Erik wij wensen je een aparte en leuke verjaardag en nog heel veel fijne jaren met Ellen. Groetjes Leny en Bert

• 20 December 2008 - 18:00

Hanny Rijke:

Ook ik wens jullie fijne
    feestdagen en veel voorspoed voor gezondheid
    en jullie verdere reis, zo dat wij kunnen mee genieten van de avonturen

• 20 December 2008 - 18:30

Gerrit En Dini:

Hoi Erik en Ellen,

Jullie zien er schattig uit op de foto. Wij wensen jullie ook fijne feestdagen en alle goeds voor 2009.En Erik we laten nog wat van ons horen met je verjaardag.

Groeten, Paps en Mams.

• 20 December 2008 - 19:01

Fijne feestdagen!
    Met muts/hoed zien jullie er veel beter uit ;)

• 21 December 2008 - 20:46

Dirma:

Hoi Eric & Ellen,

Jullie ook hele fijne feestdagen in het zonnig Afrika. Enne...een heerlijk stukje sruisvogelbiefstuk op de braai met een heerlijk Zuid Afrikaans wijntje erbij is helemaal geen verkeerd kerstdiner! hahaha.

groetjes Robert, Dirma, Ruben en....FLEUR!!

• 21 December 2008 - 22:56

Mariska:

Hoi E&E,
    Wat staan jullie charming op de foto! Heel veel plezier met de feestdagen en we bellen toch wel even voor de nieuwjaarswensen? Groetjes, Mariska

• 22 December 2008 - 18:22

Gert En Annet:

Hoi E&E,
    Ellen, misschien kun jij de oliebollen introduceren in Afrika.
    Gert en Annet

• 22 December 2008 - 21:36

Levoucia & Diana:

Hallo Erik en Ellen,

A Merry Xmas & A Happy New Year.
    Zuid Afrika heeft wel zijn eigen olie bollen vooral in Kaapstad.Net iets ander en bedekt met fijn stukjes koko's en het heet"Koeksiester".

Fijne dagen !!

• 23 December 2008 - 14:35

Astrid:

Natuurlijk wensen wij jullie ook een leuke kerst toe daar 'in den vreemde'. Zal apart, maar wel heel leuk zijn. Wij zijn ook bijna klaar voor de 1e kerst met z'n 3-tjes.
    Veel groeten,
    Astrid - Peter - Eveline

• 23 December 2008 - 17:06

Mireille:

Hallo Ellen en Erik,

Fijne Kerstdagen en een spetterend Nieuwjaar.
    Het ziet er naar uit dat jullie de kredietcrisis mooi zijn ontsprongen. Of hebben jullie er wel last van?
    Groet, Mireille

• 24 December 2008 - 19:14

Hugo & Viola:

Hoi E & E,

Wij wensen jullie ook fijne feestdagen en een gelukkig 2009.
    Groetjes,
    Hugo en Viola

• 24 December 2008 - 20:44

Marina:

Leuke foto hoor
    We wensen jullie ook hele fijne kerstdagen en een goed 2009
    T lijkt mij overigens heerlijk kerst vieren met 25 graden
    Ze geven hier veeel kou op, schaatsen worden al voorzichtig van zolder gehaald
    grrrr

• 25 December 2008 - 13:04

Rob:

Hoi Erik en Ellen,

Prettige feestdagen en Erik alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

Groeten Rob en Ingrid

• 25 December 2008 - 19:10

Familie Woudstra:

Lieve Erik & ellen,

Wij willen jullie vanuit Hezingen fijne feestdagen wensen, en Erik jij nutuurlijk morgen een fijne verjaardag. PS Kijk eens op YouTube en zoek naar Erik&Ellen Kerstwens!

Gr,

Pa&Ma, Annet & Gert, Helma & Bram (Face), Karin & Michel Joris & douwe.

• 27 December 2008 - 20:13

Henriette:

hoi familie,
    De beste wensen voor een heel nieuw jaar 2009!Veel geluk en voorspoed met de reis!fijne kerst en veel liefs uit een koud holland-6.

• 01 Januari 2009 - 16:01

2009 fipo!...
    ..helaas geen nieuwe berichten van jullie te lezen...
    Ik wens jullie een goede terureis in 2009!

• 01 Januari 2009 - 17:03

Harm En Jolien :

We wensen jullie vanuit een koud Tubbergen (schaatsen op natuurijs)
    een gezellig, goed, gezond en uitdagend 2009.
    Groetjes Harm, Jolien, Iris, Twan, Nadie en Mart

• 01 Januari 2009 - 17:52

Gerrit En Diny.:

Hallo.Erik en Ellen.we wensen jullie een goed en een gezond 2009 toe.pa en ma.

• 01 Januari 2009 - 18:57

Oom Kees En Tante Ne:

wij wensen jullie vanuit papendrecht een gezond en avontuurrijk 2009 toe. bij liesbeth is het 3e kindje geboren een dochter,ze heet Carlijn.
    nog veel geluk en plezier

• 06 Januari 2009 - 21:34

Nely En Chiel :

Hallo Ellen en Erik,
    Wij hebben jullie ontmoet op de camping in Swellendam en zijn inmiddels weer thuis maar uiteraard volgen wij jullie nu op het web.
    Allereerst nog de beste wensen en we wensen jullie voor het vervolg een hele mooie reis

• 19 Januari 2009 - 21:04

lapo...!!
    Tijd voor nieuwe update!!!! Ik ben benieuwd naar nieuwe verhalen!!!!!