Costa del Sol - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Costa del Sol - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Costa del Sol

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

14 April 2008 | Spanje, Marbella

Omdat stilzitten in de regen niet echt ons ding is, zijn we de laatste dagen weer volop op pad gegaan. Vanuit Marbella zijn we via Ronda naar Sevilla gereden. In Sevilla vinden op dit moment de Abril Feria plaats dus één groot feest in de stad. De dames lopen in Spaanse jurken rond, de mannen in pak en iedereen verplaatst zich met paarden en koetsen. Heel bijzonder om een keer gezien te hebben.

Vanuit Sevilla toch maar weer terug naar Marbella waar we nu zijn. De zon is heerlijk gaan schijnen en het is hier goed toeven. En wat is het ineens een heerlijk plaatsje. Volop restaurantjes en barretjes dus wij vermaken ons prima. Op dit moment staat de auto bij de garage en zijn ze hier mee hard aan het werk (als het goed is). Morgenochtend vertrekken we richting Algeciras, kopen een kaartje voor de boot en zijn we na precies twee weken in Afrika!!!

• 14 April 2008 - 11:46

Gerrit En Diny.:

Ha Erik en Ellen,

Hier is alles goed en jullie hebben gelukkig toch mooi weer gekregen.
    Nu dan de overtocht naar Afrika en dan begint het pas echt!
    Hoe gaat het met de auto, heeft ie het tot nu toe goed volgehouden?

Veel plezier de verdere reis en groeten pa en ma.

• 14 April 2008 - 12:58

Leny En Bert:

Leuke foto zo lekker in het zonnetje met de onvermijdelijke laptop onder handbereik. Hoop dat jullie goed weer hebben tijdens de overtocht en dan kan het grote avontuur beginnen. Lieve groetjes van papa en mama bosman

• 15 April 2008 - 07:05

Gert En Annet:

Jullie vielen vast niet op op dat Abril Feria in jullie toeristen kloffie. We hopen dat de bootreis goed verloopt en horen weer van jullie vanuit Afrika

Groetjes Gert en Annet

• 16 April 2008 - 12:34

Tjitte:

Hee Ellen & Erik,

Ik geef toe, ik ben wat laat. Maar toch. Gefeliciteerd nog met jullie huwelijk. Jullie zijn al een mooi eindje op weg zie ik. Geniet ervan.

• 17 April 2008 - 14:33

Elly:

Heerlijk dat vooruitzicht. Inmiddels echt in vrije-tijd-stemming neem ik aan. Het tempo zo langzamerhand aangepast aan de regio waar je heen gaat. Om jaloers van te worden.
    Hoewel, we staan nu op het punt om ook een eind naar het zuiden te gaan, maar zoals je weet stoppen wij in Parijs. OOk leuk trouwens.
    Goeie reis en veel lol, plezier, leuke belevenissen, mooie uitzichten....
    Groet, Elly