Costa del Lluvia - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Costa del Lluvia - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Costa del Lluvia

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

08 April 2008 | Spanje, Marbella

We houden het tempo er nog steeds lekker in. Niet omdat het niet leuk is, maar omdat het regent!! Inmiddels zijn we via Carcasonne en Le Boulou naar Barcelona gereden. Hier hebben we één dag in de stad rondgelopen. Van Barcelona naar Valencia. En van Valencia naar Granada. Vanmorgen het Alhambra bezocht en nu doorgereden naar het normaal gesproken zon overgoten Marbella.

Hier willen we even alles tip top in orde maken met auto en de bagage voordat we de oversteek gaan maken naar Afrika.
Leuk om al jullie reacties te lezen in het gasten boek. Wij blijven vrolijk doorreizen.

• 08 April 2008 - 17:03

Mariska:

Hallo E&E,
    Jeetje, wat een toestand, al die regen! Vonden jullie het Alhambra niet fantastisch prachtig?
    Nu dus de auto verder in orde gaan maken. Hebben jullie in F nog matrassen op de kop weten te tikken?
    Succes en tot horens!

• 08 April 2008 - 18:41

Dirma:

Jammer van het weer! Maar zo zijn jullie natuurlijk wel snel in Africa. En dat is het continent waar de Laro zich thuis voelt...haha. Erg leuk om jullie zo te volgen en kijk alweer uit naar jullie volgende berichtje.

• 09 April 2008 - 09:58

Cindy:

Ik had inderdaad wel verwacht dat jullie nu lekker in het zonnetje zouden zitten, maar waarom zouden jullie het ook beter hebben dan ons. Nu nog even met de sleutelcursus aan de gang, en dan op naar Afrika.
    Het is voor ons ook erg leuk om de mailtje te ontvangen. Dus inderdaar tik maar lekker door, dan doen wij dat ook.
    Pas maar op als jullie terugkomen, waar jullie nu natuurlijk nog niet aan moeten denken, gaan we het nog missen.

Groetjes Cindy en natuurlijk ook van Ben en Floor.

• 09 April 2008 - 21:45

Huub:

Hey Ellen & Erik, Jeej jullie hebben de vaart er lekker in. Hier schijnt in ieder geval de zon :) Safe trip!

• 10 April 2008 - 17:38

Jeroen:

Leuk om te lezen dat alles goed gaat! Die tapas op de foto was waarschijnlijk erg goed..kan het spaanser?
    Dat is toch Andalusie waar jullie nu zijn? Daar speelt "de alchemist" zich af!
    Jammer dat het weer nog niet echt meewerkt... het schijnt er erg mooi te zijn. Ik hoop dat jullie in Marokko beter weer treffen! We blijven jullie volgen! Goede reis!

gr,
    Christine en Jeroen

• 10 April 2008 - 19:23

Maria De Groot:

Leuk dat jullie nu zijn waar wij de laatste twee weken van juni ook zullen bivakkeren(nou ja, hotel dan). Hopelijk hebben wij dan wel mooi weer en jullie ook binnen niet al te korte tijd. In Nederland hebben we momenteel niet te klagen. Groetjes,

• 11 April 2008 - 14:54

Jolanda:

Jullie zijn intussen vast al in Afrika! Heel veel succes, hopelijk gaat alles goed! En natuurlijk beter weer gewenst!