Nog één maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Nog één maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Nog één maand

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

01 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Volgende maand vertrekken we. En aan alles merken we dat het vertrek steeds dichterbij komt. Inmiddels zijn we namelijk klaar met alle inentingen. Het heeft een paar honderd euro gekost maar dan zit je lichaam ook boordevol antistoffen tegen van alles en nog wat en heb je een kist vol medicijnen. Die we uiteraard niet of weinig nodig hopen te hebben.

Erik is door de cursus al bijna volleerd automonteur. Ook het 4 WD rijden hebben we zonder kleerscheuren doorstaan. De LandRover bracht ons op elke hindernis boven zodat we veel vertrouwen hebben gekregen in onze auto. We hebben maar één keer serieus vastgestaan.

Vorige week zijn we op de Belgisch Nederlandse bruiloft van Ellen en Bart geweest. Doet ons beseffen dat niet alleen ons vertrek al lekker opschiet, maar de bruiloft vandaag over drie weken al plaats vindt. Onze kleding, de horloges, locatie, de DJ,... ook hier is alles al voor geregeld dus wij zijn er klaar voor.

• 01 Maart 2008 - 17:03

Travelsick:

Owww wat gaaf! En dan is het bijna zover! Wij kunnen ook niet wachten :-) Succes met de laatste loodjes en we houden jullie avonturen in de gaten...

Groet,
    Jenn en Don

• 03 Maart 2008 - 08:46

De Lomannetjes:

Heel veel succes met de laatste loodjes voor bruiloft en reis! Het gaat nu vast heel erg kriebelen met al die laatste keren voordat.....

Wij zullen jullie zeker gaan volgen en hebben ons alvats op de mailinglijst gezet.

Groetjes, Mike, Annemiek, Jette en Hanna

• 09 Maart 2008 - 14:56

Broekies:

Hoi Erik en Ellen,
    Wij hebben jullie site dan ook eindelijk gevonden. Zojuist nog gehoord dat jullie alles onder controle hebben. De komende 2 weken zullen ongetwijfeld voorbij vliegen. Op de bruiloft nog even flink genieten met familie en vrienden, en dan gaat het echt gebeuren.
    We zullen jullie natuurlijk goed in de gaten en op de hoogte blijven houden.

Groetjes Ben, Cindy en Floor