Nog twee maanden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Nog twee maanden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Nog twee maanden

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

01 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Het aftellen is afgelopen maand al weer een stapje sneller gegaan. Erik heeft z'n laatste werkdag er al opzitten en richt zich nu full time op alle voorbereidingen. Ik heb afgelopen week m'n ontslagbrief ingediend dus ook voor mij zit het einde van m'n werk bij SPF Beheer er aan te komen.

We hebben afgelopen periode weer een boel nieuwe spullen gekocht voor op reis. Zo hebben we onder andere een GPS systeem gekocht om onze exacte locaties onderweg te kunnen bepalen.

Afgelopen week zijn we ook al bij de dokter langs geweest voor een enorme reisapotheek. En weer bij de GGD geweest voor een aantal inentingen.

De komende maand gaat Erik beginnen met een vierdaagse LandRover sleutelcursus. Ook gaan we samen ook terreinrij cursus en als klap op de vuurpijl waarschijnlijk ook nog een weekend oefenen in ruig terrein in Frankrijk. En natuurlijk onze EHBO in de Tropen cursus volbrengen zodat we ook goed beslagen ten ijs komen als we onderweg gewond raken.

• 01 Februari 2008 - 09:30

Leny En Bert:

Volgens mij zijn jullie je super aan het voorbereiden. Hopenlijk hebben jullie tijdens je reis geen ziektes of ongevallen maar je weet maar nooit. Het schiet nu wel op hè. Succes met de verdere voorbereidingen. Leny en Bert

• 01 Februari 2008 - 13:00

Astrid & Peter:

't Gaat nu idd wel heel snel allemaal... Aan de voorbereidingen kan het in ieder geval niet liggen.
    Groeten Astrid & Peter

• 25 Februari 2008 - 21:15

Levoucia Abrams:

Hoi, zijn jullie nog niet in afrika?Ik heb mijn familie de koffie laten klaar zetten in kaapstad.!!Toch nog een GPS gekocht.Heel verstandig. Nog veel succes met de voorbereiding.
    "Your not alone! Big African brother is watching you!"

Greetings Levoucia,Diana en Dorje(Tibetaanse Terrier )