Nog twee weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

18 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Het is nog twee weken voor ons vertrek en inmiddels zijn we eruit hoe we de LandRover willen gaan indelen. Hiervoor moet nog wel een en ander gemaakt en gekocht worden maar het plan ligt er.

Vandaag is het Carnet de Passage door de ADAC toegestuurd. Dit is het "paspoort" voor de auto waarmee we met de auto een land in kunnen, en er ook weer uit. Zonder invoerrechten of iets dergelijks te betalen. De verzameling boeken en landkaarten heeft zich de laatste tijd ook steeds verder uitgebreid.

Voor het huis hebben zich 2 potentiele kandidaat huurders gemeld. We hopen dit voor ons vertrek nog rond te kunnen maken. Nu kijken we eerst nog uit naar onze vrijgezellenfeesten en de bruiloft.

• 18 Maart 2008 - 21:46

Ine En Patrick:

Hoi Ellen en Erik,

Het was erg gezellig bij jullie; leuk om onze wederzijdse reisplannen te bespreken! Bij ons begint de klok ook te tikken en we kunnen allebei niet wachten!

We houden jullie site in de gaten; onze avonturen kun je natuurlijk volgen op www.bushbush.nl

Veel plezier met de Hollandse bruiloft, geniet ervan en voor straks: goede reis!

Groeten van Ine en Patrick

• 19 Maart 2008 - 14:48

Leny En Bert:

Nog even hard klussen en alles is klaar voor de start. Dit weekend zal er niet veel van komen. Geniet van jullie huwelijksdag en tot 22 maart. Groetjes bert en leny

• 19 Maart 2008 - 18:33

As & Peet:

Nog 2 weken voor vertrek, nog 1 dag werken (voor Ellen dan), nog 2 nachtjes slapen voor de vrijgezellendagen en nog 3 voor de trouwpartij. Alles is ineens erg dichtbij. Spannend hoor. Tot vrijdag / zaterdag.