Wel of geen Marokko - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Wel of geen Marokko - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Wel of geen Marokko

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

07 Mei 2008 | Westelijke Sahara, El Aaiún

Hadden ze bij de Marokkaanse grens nog moeilijk gedaan over de 2 stickers voor Marokko en Westelijke Sahara. Nou hier denken ze er heel anders over. Ze zeggen dat het wel degelijk een apart land is. Je kunt er zelfs redelijk met spaans terecht. En nou blijkt er ook nog een aparte vlag voor te zijn. Deze mag natuurlijk niet ontbreken in ons overzicht.

Verder is er eigenlijk weinig te melden. De route is lang en niet bijster interessant. Het is een grote zandbak, maar omdat we zo dicht langs de kust rijden is er toch ook nog wel wat begroeiing. Het gevoel dat we echt in de Sahara aan zijn gekomen hebben we dan ook nog niet. Doorrijden maar.