Eindelijk mooi weer - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Eindelijk mooi weer - Reisverslag uit Narbonne, Frankrijk van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Eindelijk mooi weer

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

03 April 2008 | Frankrijk, Narbonne

In heel Frankrijk was het weer bar slecht. Dus maar stug doorgereden. Vanmiddag ging eindelijk de zon weer schijnen. Fietsen van de camping geleend, en gelijk de stad maar in gegaan. Vanavond gaan we voor het eerst zelf koken en in de tent op het dak slapen. Daarna verder richting de Spaanse costa's.

• 03 April 2008 - 18:06

Robert:

Zooohh, jullie laten er geen gras over groeien. Met dit tempo hebben jullie over drie maanden het rondje al gereden. (hihi). Ik neem aan dat de auto lekker rijdt? Zijn jullie via route national gereden of puur snelweg?
    Ik vind het nog steeds ontzettend gaaf dat jullie dit ondernemen.
    Keep up the good (s)miles.

• 03 April 2008 - 21:30

Jolanda:

He, bijna in Le boulou, Ga je nog even kijken? Groeten van Koen en Jolanda!. Narbonne is prachtig, dus veel plezier!

• 05 April 2008 - 20:27

Viola:

Dat gaat lekker snel zo. Ben benieuwd hoe het eerste nachtje in de Landrover is bevallen. Waarschijnlijk zijn jullie al gewend!?!
    Geniet ervan meneer en mevrouw Woudstra!

• 06 April 2008 - 11:11

Gerrit En Dini:

we hopen dat het weer de komende tijd beter wordt. Anders verdrinken jullie in de woestijn. Hier alles goed, ook nat.
    groetjes gerrit en dini

• 07 April 2008 - 13:08

Leny En Bert:

Inmiddels zijn jullie al bijna een week weg. Hopenlijk hebben jullie lekker weer. Wat we op het weerbericht zien is het prima daar. Geniet met volle teugen. Liefs Leny en Bert