Het jaar 2007 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Het jaar 2007 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Het jaar 2007

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

01 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

In de eerste plaats de beste wensen voor iedereen in 2007. Voor ons een bijzonder jaar omdat we nu eindelijk kunnen zeggen dat we volgend jaar vertrekken! Het lijkt ineens een stuk harder op te schieten.

Ondanks dat we de afgelopen tijd veel energie hebben gestoken in het opstarten van Erik z´n eigen bedrijf, hebben we ook weer een aantal dingen voor de reis verder voorbereid. Erik heeft al een groot gedeelte van de inentingen gehaald.

De kerstman heeft ons ook wat verder op weg geholpen door een aantal nuttige kadootjes te geven. En het skypen hebben we met dank aan Jeroen ook al volledig onder de knie.

• 09 Januari 2007 - 12:25

Leny Bosman:

Fijn dat jullie de kerstkadootjes waarderen en ik hoop dat je er veel plezier van zal hebben. Papa en ik hebben ook genoten van jullie "gutschein"in Oostenrijk. Groetjes mama!

• 26 Februari 2007 - 09:05

Hugo & Viola:

Ja het schiet al op, volgend jaar gaan jullie al!
    Wij hebben ons nu ook aangemeld op de verzendlijst.
    Laat het aftellen beginnen!