Nog een jaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Nog een jaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Nog een jaar

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

01 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Vandaag over een jaar zijn we als het goed is getrouwd en staan we op het punt om te vertrekken. De te rijden routemogelijkheden zijn steeds vaker onderwerp van gesprek. De Landrover gaan we in mei weer in Hardinxveld neerzetten en gebruiksklaar maken. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren.

Ik ben inmiddels ook aan een inentingsprogramma begonnen. Erik doet de hepatites B injecties opnieuw omdat deze niet waren aangeslagen.

• 07 April 2007 - 21:08

Robert En Dirma:

Nog een jaartje! Jeetje....wat gaat de tijd snel. Voor je het weet zijn julie lekker op weg met de Laro. Veel succes met de verdere voorbereidingen voor de reis...enne...de bruiloft natuurlijk!!.

• 17 April 2007 - 09:27

Leny En Bert:

Hoi Ellen en Erik,

Het aftellen is nu echt begonnen! Heel veel succes met alle voorbereidingen en we houden jullie in de gaten. Liefs papa en mama