We blijven doorgaan - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu We blijven doorgaan - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

We blijven doorgaan

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

03 Juni 2008 | Burkina Faso, Ouagadougou

In Mali hebben we een aantal van de highlights bezocht; De Dogon country en de modder moskee in Djenne. Allebei erg mooi om te zien. We hadden ook nog graag naar Timboektoe gewild maar gezien de warmte hier laten we dat maar achterwege.

Hier in Burkina Faso hebben we ons visum aangevraagd voor Ghana. Deze kunnen we als het goed is morgen ophalen en dan gaan we weer door naar ons volgende land.

We hopen hier iets beter, lees minder warm, weer te hebben en een aantal wedstrijden van het Nederlands elftal te bekijken.

• 04 Juni 2008 - 11:32

Leny En Bert:

Van Ouagadougou naar Accra is nog 1000 km en dan ben je bij de zee. Zijn jullie nog steeds met Louise en Milan?
    Tot de volgende keer. Groetjes P & M

• 05 Juni 2008 - 09:00

Marina De Groot:

heeey stuur eens wat zon deze kant op dan..tis hier echt ***weer, regen etc..

Goede reis verder, groetjes uit Schelluinen

• 05 Juni 2008 - 15:25

Maria De Groot:

Hallo Ellen (en Erik),
    Gaan jullie niet erg hard of is dit volgens planning? Nu heb je in het zuidelijken gedeelte van Afrika natuurlijk veel meer te bekijken en het zijn wat veiliger landen. Bij SPF alles goed. Per 1 augustus begint de heer Hennie Zoontjes als Hoofd Communicatie. Hij komt op de kamer van Yvonne Bayens en Yvonne komt bij jouw mannen te zitten. Jan en Yvonne willen niet met de ruggen tegen elkaar, dus er moet heel wat gepuzzeld worden om allemaal een goed plekje te krijgen. Ook schijnt iemand aangenomen te zijn voor JZ, ene Tosca, maar dat heb ik nog niet officieel gehoord. Zaterdag de 7e hebben we bij de woonark van Yvonne een BBQ met A&R (er komen, incl. partners zo'n 25 man). Weersvooruitzichten zijn niet al te slecht, dus dat zal wel leuk worden. Volgende week gaan wij naar het mooie Andalusië (we vliegen vrijdag de 13e)en als we terug zijn hoor je wel wat voor weer we hebben gehad. De rolstoelbandjes zijn in ieder geval opgepompt, dus we kunnen uit de "voeten". Oh ja, wel eerdaags een foto van je nieuwe coupe sturen; ben erg benieuwd.

• 08 Juni 2008 - 19:34

Jeroen:

Timboektoe bestaat echt?! Ik heb jaren gedacht dat het een plaats was die alleen in de Donald Duck voorkwam...

Jullie gaan erg hard!
    Fijne reis!

• 09 Juni 2008 - 16:06

Louise And Milan:

Hi! Not sure if I am posting this correctly on your web site, its in Dutch afterall.. But we are at Big Millys and its really nice, we are just relaxing and eating lots of good food! Our number is +233 24 9031311 but I think we will be here for another few days to get some shipping sorted out. Enjoy the football!
    Louise and Milan

• 10 Juni 2008 - 06:41

Christine:

Hoi Ellen en Erik,

Alles ok met jullie???Hier alles zo zijn gangetje....hier is het gelukkig ook mooi weer geworden. 's middags is het echt heel warm. Jullie hebben ook warm weer lees ik.....en nog steeds druk bezig met alles te bezichtigen.Leuk om de foto's te zien..enne, toch maar de haren eraf geknipt zie ik....groeten Christine