Nog één dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Nog één dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Nog één dag

Door: Ellen en Erik

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

31 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Nog één keer naar de supermarkt voor de laatste inkopen, nog één keer naar de ABS om de laatste rommel weg te brengen, nog één keer slapen in ons eigen bed, nog één keer naar het gemeentehuis om m'n nieuwe dikke zakenpaspoort op te halen, nog één keer douchen in onze eigen comfortabele badkamer, voor de laate keer vanavond een pizza bestellen bij de pizzeria.... het aftellen is inmiddels bijna achter de rug want morgen vertrekken we.

Jaren lang hebben we gezegd dat we 1 april 2008 weg zouden gaan, en dat gaan we nu ook gewoon doen. Ook hebben we altijd anderhalf jaar in gedachten gehad om weg te blijven, en dan gaan we ook gewoon doen. De verhuur van ons huis is namelijk rond gekomen en vóór 31 september 2009 kunnen we niet terug komen! Dus tot over anderhalf jaar allemaal.

• 31 Maart 2008 - 06:33

Pauline Dijkstra:

Hoi Ellen en Erik,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Morgen gaat het dan echt gebeuren. Ik wens jullie een fantastische tijd toe, en houd jullie weblog in de gaten.

Groet, Pauline

• 31 Maart 2008 - 08:32

Leny En Bert:

Heeeeeeeeeeeeeeel goede reis. Geniet van jullie vrijheid zonder verplichtingen. Zorg goed voor elkaar!!!!!!
    Liefs papa en mama

• 31 Maart 2008 - 08:56

Leo En Minke Verberk:

Een heel fijne tijd toegewenst en groeten van ons. Tot ziens.

• 31 Maart 2008 - 09:57

Ronnie:

Hallo Ellen en Erik,
    Ik wens jullie heel veel plezier op jullie trip, en hoop jullie nog te treffen in Afrika

Donker Afrika 4x4 Expeditie 2008
    www.donkerafrika.nl

• 31 Maart 2008 - 12:17

De Lomannetjes:

Nog 1 keer de kans om jullie een onvergetelijk avontuur toe te wensen! We houden de website in de gaten en zullen jullie ook op de hoogte houden van onze nieuwtjes!

Veel liefs, Mike, Annemiek, Jette en Hanna

• 31 Maart 2008 - 19:21

Astrid & Peter:

Nou vooruit dan, ook nog een laatste goede reis wens van ons...

Morgen is het dan eindelijk zo ver. De reis van jullie leven gaat beginnen. Geniet met volle teugen van alles wat jullie gaan meemaken.

Wij leven hier met jullie mee en we laten jullie zo nu en dan ook met ons meeleven!

Veel lieve groeten, As & Peet

• 01 April 2008 - 11:26

Mireille Van Vught:

Hallo Erik en Ellen,
    Alsnog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat een fantastische huwelijksreis gaan jullie maken.
    Vandaag vertrekken, heel veel plezier.
    Groet, Mireille

• 01 April 2008 - 19:07

Jolanda En Koen:

DAAAAAAAAAAG, heel veel succes, plezier en een fantastische tijd!

• 01 April 2008 - 20:18

Levoucia Abrams:

Hi guys !
    First of all congratulations with your wedding.You must be on your way right now.Have a save adventure.

gr Levoucia, Diana & Dorje