Nog 2 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

17 Maart 2017 | Nederland, Amsterdam

Eigenlijk is er weinig nieuws onder de zon deze week. Ter inspiratie heb ik de blog gelezen die we 2 weken voordat we op 1 april 2018 naar Afrika vertrokken, geschreven hebben.

Toen was net ons Carnet de Passage binnengekomen. Voor deze reis hebben we die al 3 maanden in huis. Saillant detail is dat we hem nu alleen voor Iran nodig hebben.

Toen waren we er helemaal uit over hoe de Landrover ingericht moest worden van binnen. Voor deze reis hebben we inmiddels al diverse proefvakanties en weekendjes weg gedaan. En bevalt de binnenkant prima.

Toen maakten we ons zorgen over de situatie in landen als Nigeria, Burundi en de DRC. Voor deze reis lijkt Turkije de lastigste hobbel te zijn.

Toen was een van de grootste uitdagingen het krijgen van een Angolees visum. Voor deze reis steekt het Turkmeens transit visum er met kop en schouders boven uit.

Toen moesten we nog gaan trouwen en ons trouw/afscheidsfeestje houden. Voor deze reis doen we dat allemaal wat kleinschaliger. We gaan tenslotte ook maar 4 maanden weg. Drie keer knipperen met je ogen en we zijn weer teurg. Daarom genieten we er gewoon (net als vorige keer) dubbel en dwars van.

• 18 Maart 2017 - 18:12

Leny En BERT:

Nog 2 weken en dat is al heel snel.