Succesvolle start - Reisverslag uit Ardagger Markt, Oostenrijk van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Succesvolle start - Reisverslag uit Ardagger Markt, Oostenrijk van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Succesvolle start

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

31 Maart 2017 | Oostenrijk, Ardagger Markt

De successen stapelden zich donderdag en vandaag achter elkaar op. Het afronden van het werk ging voorspoedig, het online bestelde klokje kwam op de valreep binnen, het inpakken van de laatste dingen in de bus verliep probleemloos, nog even wat mensen kunnen bellen en afscheid genomen van de buren.

Vanochtend zijn we voor dag en dauw naar Frankfurt vertrokken met bestemming Turkmeense consulaat. Ons visum lag klaar en het personeel was aardig. En zo gingen we met alle visa op zak richting het oosten om kilometers te maken. En zijn we nu aan het genieten van een heerlijke warme avond in het oosten van Oostenrijk.

Morgen hopen we via Hongarije naar Servië te gaan zodat we snel in Turkije zijn. En vanaf daar het tempo wat omlaag brengen.

• 31 Maart 2017 - 21:25

Dirma:

Super leuk om jullie reis weer te volgen. Fijn dat "alles" uiteindelijk op tijd gelukt is. Dat is alvast een goed begin van jullie trip. Ik kijk nu al uit naar jullie volgende reisverslag!

• 31 Maart 2017 - 21:39

Leny En Bert:

Wat een supergoed begin van de reis. Morgen weer fris en fruitig verder.

• 31 Maart 2017 - 22:03

Annette:

Wow, wat een goed begin van jullie reis!

• 01 April 2017 - 15:20

Joris Plettenburg :

hoi het is mij, veel plezier op jullie reis

groetjes Joris