Nog 5 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Nog 5 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Nog 5 weken

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

24 Februari 2017 | Nederland, Amsterdam

Het lijkt wel alsof de pakketdiensten elke dag bij ons aanbellen. Hoe handig, dat on-line shoppen! Deze week zijn er een klokje, lampje, schoenen, wat campeerspullen, sierraden en stickers bezorgd. De stickers zijn bedoeld om de boel binnen in de camper wat op te vrolijken. Alhoewel ik hoop de komende maanden toch elke dag zo veel mogelijk buiten te zullen zijn.

Ik krijg er ook steeds meer zin in en wil weg. Sterker nog; ik heb het idee dat we er ook eigenlijk al wel klaar voor zijn. De meeste dingen die nu nog moeten gebeuren behoren tot de categorie ' in en om het huis'. De auto is namelijk vertrek klaar en onze woonkamer verandert steeds meer in een opslagplaats. De Iraanse visum sticker zit ins ons paspoort, de reisgidsen liggen klaar met daar bovenop de old-school roadmaps.

Afgelopen week voor wat inspiratie de uitzending van 'de gevaarlijkste wegen' bekeken; BN-ers in Kazachstan. Mooie uitzending met schitterende beelden. En nu maar hopen dat we tegen die tijd niet al zoveel moois hebben gezien, dat we er niet meer van kunnen genieten.