Nog 6 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu Nog 6 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ellen en Erik - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Erik

14 Februari 2017 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen week ben ik twee keer naar de ambassade in Den Haag geweest voor ons Iraanse visum. Het ziet er naar uit dat ik die a.s. vrijdag op kan halen en hiermee zijn alle noodzakelijke visums geregeld. Maar we gaan uiteraard voor de hoofdprijs: graag willen we voor vertrek ook het transit visum voor Turkmenistan ophalen. Dichtst bijzijnde mogelijkheden hiervoor zijn Frankfurt en Brussel. Alleen is de procedure een beetje lastig en de rejection rate hoog. Fingers crossed maar we gaan het toch proberen.

Ook hebben we inmiddels de laatste spulletjes voor in de camper besteld bij onze Duitse vrienden van Reimo. En opgehaald bij ons Duitse familie adresje. Altijd handig. Het ophangen van de gordijntjes in de camper is goed gelukt en vandaag hebben we ook weer wat extra opbergruimte gerealiseerd.

De bus is deze week ook al vertroeteld bij de garage. Alles wat los en vast zit is gecontroleerd en zonder noemenswaardige bijzonderheden is de auto tiptop in orde voor de komende 30.000 kilometer. Ook zijn beide accu's aan elkaar gekoppeld zodat opladen plaats vindt tijdens het rijden. Handig om de koelkast draaiend te houden!

• 19 Februari 2017 - 19:38

Bert En Leny:

En weer een week dichterbij!!